Az állatorvosok és a társállat tulajdonosok egyetértenek abban, hogy extra szolgáltatásokra is szükség van az állatorvosi praxisokban.
Most bemutatjuk azt az egyetlen dolgot, amiben viszont nem értenek egyet:
A fentiekből jól látszik, hogy az állatorvosok és a gazdik szinte egyformán gondolkodnak. Például az állatorvosok az ellátás minőségét jelölték meg az első helyen, mint a legfontosabb szempont. A gazdik pedig 90%-ban elégedettek annak az ellátásnak a minőségével, amit az általuk választott állatorvostól vagy rendelőtől megkapnak.
Az egyetlen nagy különbség a véleményükben az Online jelenlét fontossága. Egyértelműen látszik, hogy a megkérdezett társállat tulajdonosok 46%-nak a véleménye szerint ebben még nagy fejlődésre van szükség a praxisokban.
A megkérdezett állatorvosok szerint ez nem fontos a társállat tulajdonosok számára.
Honnan jöhet ez a különbség?
Nézzük meg a következő képet
Fontos megérteni, hogy attól még, hogy a gazdik valóban ajánlás, szájhagyomány útján keresik a számukra legmegfelelőbb ellátást nyújtó állatorvost vagy praxist, a kapcsolatot mégis inkább online platformokon szeretnék felvenni.
Ennek az egyik fontos része az online időpontfoglalás lehetősége.
Ebben is segít az Állatorvosod.hu!
Miért jó a praxisnak ez a szolgáltatás?
- Leveszi állatorvosról és asszisztenseidről az időpontfoglalással és egyéb más adminisztrációval járó terhet
- Nincs szükség folyamatos telefonos kapcsolattartásra vagy várakozásra a recepción
- Biztosítja rendelőd számára a szükséges marketinget, online jelenlétet